System elektroniczny do obsługi Projektu Lokalny Animator Sportu pozwala już na rozpoczęcie procedury podpisywania umów na realizację zajęć.
Zarówno przedstawiciele Jednostek Samorządu Terytorialnego, zarządcy Orlików, jak i Animatorzy mogą, po zalogowaniu na swoje konta, uzupełniać dane niezbędne do generowania umów oraz wniosków o sprawdzenie w Krajowym Rejestrze Karnym.
Operator projektu zachęca do sprawnego wypełniania procedur administracyjnych, niezbędnych do udziału w projekcie. Dopiero po ich zakończeniu możliwe będzie rozpoczęcie kolejnego etapu, czyli realizacja płatności za zajęcia prowadzone w marcu i w maju.
Projekt Lokalny Animator Sportu, to 4500 umów, które Operator musi podpisać z zarządcami Orlików i Animatorami. Zespół kilkunastu osób, obsługujących projekt pracuje cały czas nad tym, żeby wszystko przebiegało sprawnie, jednak konieczność weryfikacji poszczególnych danych spowoduje rozciągnięcie poszczególnych procedur w czasie. W związku z tym wskazane jest, żeby działania w systemie elektronicznym, które są po stronie zarządców i Animatorów, były wdrażane jak najszybciej, bez zbędnej zwłoki.
Infolinia projektu Lokalny Animator Sportu (+48 22 834 60 40) pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 – 16:00.
Wszystkie bieżące informacje publikowane są na stronie www.projektorlik.pl.